Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
1/6

Retail management

Autoři

Hodnocení knihy
4.0

Více o knize

Nová vysokoškolská učebnice zprostředkovává čtenáři základní teoretické koncepty a nástroje řízení maloobchodní firmy. Soustřeďuje se hlavně na procesy, které jsou pro maloobchodní podnikání rozhodující - na lokalizaci maloobchodních jednotek, tvorbu sortimentu, řízení pohybu zboží, prodej mimo síť "kamenných obchodů", ale také na organizaci podnikových procesů a řízení pracovníků. Pozornost je rovněž věnována ochraně spotřebitele a vývoji maloobchodního podnikání v ČR i ve světě. Publikace je vhodná jak pro studenty škol ekonomického zaměření, tak i pro pracovníky z praxe, kteří si chtějí obohatit své zkušenosti o nové poznatky z tohoto prudce se rozvíjejícího oboru. Vyšlo s přispěním Svazu českých a moravských spotřebních družstev a společnosti Amway Česká republika, s. r. o.

Parametry

ISBN
9788072611676
Nakladatelství
Management Press

Kategorie

Varianta knihy

2007

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.