Parametry
Kategorie
Více o knize
Skvělá knížka pro všechny podnikatele, kteří chtějí uspět se svými produkty. Vhodné také pro finanční poradce, dealery, pojišťovací agenty a úplně všechny, kteří si chtějí vytvořit svou klientelu, aniž by museli investovat horentní sumy do reklamy. Jak to přijde, že někteří získávají zákazníky jako na běžícím pásu, zatímco ostatní na trhu jen paběrkují? Jak je možné, že někdo si rychlevybuduje skvělé jméno, aniž by přitom utratil haléř za reklamu, zatímco jiní inzerují ostošest a stejně se o nich neví? Proč někteří lidé dosahují ohromujících výsledků, a přitom žijí naplno a mají čas na zábavu, zatímco jiní dřou od rána do rána a nikdy nevydělají dost? Je vůbec možné méně pracovat a přitom více získat? Odpověď zní ano! Tahle přelomová knížka vám vysvětlí, že staré marketingové „pravdy“ a mýty jsou pro moderního podnikatele už jen zbytečnou zátěží. Vybudujte svůj úspěch pomocí štíhlého marketingu a užívejte si jej natrvalo!
Skladem máme celkem knihy Gorily chtějí banány: Tajemství štíhlého marketingu (2007).
Nákup knihy
Gorily chtějí banány: Tajemství štíhlého marketingu, Debbie Jenkins, Joe Gregory
- Jazyk
- Rok vydání
- 2007,
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 9 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Gorily chtějí banány: Tajemství štíhlého marketingu
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Debbie Jenkins, Joe Gregory
- Vydavatel
- Práh
- Vydavatel
- 2007
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8072521926
- ISBN13
- 9788072521920
- Kategorie
- Marketing a PR
- Anotace
- Skvělá knížka pro všechny podnikatele, kteří chtějí uspět se svými produkty. Vhodné také pro finanční poradce, dealery, pojišťovací agenty a úplně všechny, kteří si chtějí vytvořit svou klientelu, aniž by museli investovat horentní sumy do reklamy. Jak to přijde, že někteří získávají zákazníky jako na běžícím pásu, zatímco ostatní na trhu jen paběrkují? Jak je možné, že někdo si rychlevybuduje skvělé jméno, aniž by přitom utratil haléř za reklamu, zatímco jiní inzerují ostošest a stejně se o nich neví? Proč někteří lidé dosahují ohromujících výsledků, a přitom žijí naplno a mají čas na zábavu, zatímco jiní dřou od rána do rána a nikdy nevydělají dost? Je vůbec možné méně pracovat a přitom více získat? Odpověď zní ano! Tahle přelomová knížka vám vysvětlí, že staré marketingové „pravdy“ a mýty jsou pro moderního podnikatele už jen zbytečnou zátěží. Vybudujte svůj úspěch pomocí štíhlého marketingu a užívejte si jej natrvalo!