Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Ubavit se k smrti: Veřejná komunikace ve věku zábavy

Autoři

Více o knize

Autor – významný mediální teoretik – v knize vyjádřil svůj skeptický pohled na směr vývoje mediální sféry a především na roli televize jako média, které podle něj negativně ovlivnilo veškeré komunikační formy současné kultury a způsoby našeho poznávání světa. Kniha vychází již ve druhém vydání, doplněném o aktuální předmluvu překladatelky Ireny Reifové z Katedry mediálních studií FSV UK. Jedná se o základní studijní literaturu pro obory mediální studia a žurnalistika.

Parametry

ISBN
9788020422064
Nakladatelství
Mladá fronta

Kategorie

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
740 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Ubavit se k smrti: Veřejná komunikace ve věku zábavy (2010).