Parametry
Kategorie
Více o knize
Publikace je rozdělena na dvě hlavní kapitoly: 1) Média a zprostředkování, 2) Filosofie a média. Tyto dvě kapitoly se věnují podrobněji např. fenoménu přenosu zprostředkování, problematikou mediality, mediálním světem, kulturou nebo estetikou.
Nákup knihy
K filozofii médií, Jiří Bystřický, Ivan Mucha
- Jazyk
- Rok vydání
- 2007
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- K filozofii médií
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jiří Bystřický, Ivan Mucha
- Vydavatel
- 2007
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 808639123X
- ISBN13
- 9788086391236
- Kategorie
- Filosofie
- Anotace
- Publikace je rozdělena na dvě hlavní kapitoly: 1) Média a zprostředkování, 2) Filosofie a média. Tyto dvě kapitoly se věnují podrobněji např. fenoménu přenosu zprostředkování, problematikou mediality, mediálním světem, kulturou nebo estetikou.