Knihobot

Marketing : základy a principy

Více o knize

Publikace je určena začínajícím marketingovým manažerům, kteří potřebují sezámit se základy marketingu. Studentů podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje, a pomocí otázek jim umožní zkontrolovat si, nakolik látku pochopili. Dozvíte se: - jaké známe základní marketingové pojmy, co označují - čím se zabývá makromarketing a čím mikromarketing - co je marketingové řízení a proč je v praxi důležité - jaké marketingové strategie existují a kdy je která vhodná - jak sestavit marketingový plán - jak provádět marketingový výzkum

Vydání

Skladem máme celkem knihy Marketing : základy a principy (2005).

Nákup knihy

Marketing : základy a principy, Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek

Jazyk
Rok vydání
2005
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Dobrá
Cena
49 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Nikdo zatím neohodnotil.Ohodnotit