Úzkost a strach u dětí
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Jak jim předcházet a jak je překonávat Úzkost a různé formy strachu nejen znepříjemňují dítěti přítomné chvíle a často mu brání podávat ve škole výkon, který by odpovídal jeho schopnostem. Mohou také natrvalo poznamenat jeho osobnostní vývoj. Přehledná knížka seznamuje čtenáře s projevy a příčinami nadměrné úzkosti a strachu u dětí i se způsoby, jak tyto emoce a prožitky mírnit, případně odstraňovat ("svépomocí" i za pomoci odborníků). Výklad je doplněn řadou příkladů ze života a klinické praxe. Autor vysvětluje, jak se meziosobní vztahy a zejména vztahy rodičů mezi sebou promítají do jejich jednání s dítětem, což umožňuje hlubší porozumění příčinám a mechanismům, jež přispívají k rozvoji projevů strachu a úzkostnosti u dětí. Poukazuje na význam dětských zkušeností pro pozdější vývoj osobnosti člověka. Autor uvádí řadu konkrétních praktických doporučení, jak mohou také učitelé, lékaři, zdravotníci a pracovníci dalších pomáhajících profesí ve své každodenní praxi přistupovat k dětem, které těmito problémy trpí.
Nákup knihy
Úzkost a strach u dětí, Jan Vymětal
- Jazyk
- Rok vydání
- 2004
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Úzkost a strach u dětí
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jan Vymětal
- Vydavatel
- Portál
- Rok vydání
- 2004
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8071788309
- ISBN13
- 9788071788300
- Kategorie
- Psychologie
- Hodnocení
- 4,2 z 5
- Anotace
- Jak jim předcházet a jak je překonávat Úzkost a různé formy strachu nejen znepříjemňují dítěti přítomné chvíle a často mu brání podávat ve škole výkon, který by odpovídal jeho schopnostem. Mohou také natrvalo poznamenat jeho osobnostní vývoj. Přehledná knížka seznamuje čtenáře s projevy a příčinami nadměrné úzkosti a strachu u dětí i se způsoby, jak tyto emoce a prožitky mírnit, případně odstraňovat ("svépomocí" i za pomoci odborníků). Výklad je doplněn řadou příkladů ze života a klinické praxe. Autor vysvětluje, jak se meziosobní vztahy a zejména vztahy rodičů mezi sebou promítají do jejich jednání s dítětem, což umožňuje hlubší porozumění příčinám a mechanismům, jež přispívají k rozvoji projevů strachu a úzkostnosti u dětí. Poukazuje na význam dětských zkušeností pro pozdější vývoj osobnosti člověka. Autor uvádí řadu konkrétních praktických doporučení, jak mohou také učitelé, lékaři, zdravotníci a pracovníci dalších pomáhajících profesí ve své každodenní praxi přistupovat k dětem, které těmito problémy trpí.