Parametry
- 320 stránek
- 12 hodin čtení
Více o knize
Tato sofistikovaná kniha je přístupná i čtenářům-„neanalytikům“ a ukazuje, jak lze pomocí počítačů predikovat chování jednotlivců, jako jsou zákazníci, pacienti či voliči. Firmy modelují, kdo pravděpodobně klikne na reklamu, provede nákup nebo podvádí, což je klíčové v oblastech jako marketing, finance, zdravotní péče a boj s kriminalitou. Autor představuje fascinující aplikace a případové studie predikcí a výzev pro jejich zlepšení. Dozvíte se, jak banka Chase předpověděla hypoteční riziko před krizí, jak lze určit, kdo zanechá studia nebo se rozvede, a proč hladoví soudci vynášejí méně příznivé verdikty. Také se dozvíte, jak prodejní řetězec Target rozpozná těhotenství zákaznic a jak IBM Watson porazil vítěze televizní soutěže pomocí predikcí. Kniha je vhodným protějškem k myšlenkám N. N. Taleba, který tvrdí, že predikce jsou často odsouzeny k neúspěchu. Autor ukazuje, že většina lidského jednání je pravidelná a předvídatelná. Dále je kniha považována za manuál pro život ve 21. století, kde jsou predikce z velkých dat klíčové ve vědě, byznysu, financích a politice. Byla bestsellerem na Amazonu v několika kategoriích.
Skladem máme celkem knihy Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře: Síla předpovědí pomocí prediktivní analytiky (2014).
Nákup knihy
Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře: Síla předpovědí pomocí prediktivní analytiky, Eric Siegel
- Jazyk
- Rok vydání
- 2014
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 119 Kč
Doručení
Platební metody
Nikdo zatím neohodnotil.