Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Nákup knihy
Ogilvy o reklamě v digitálním věku, Miles Young, Vlastimil Juppa
- Jazyk
- Rok vydání
- 2018
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 123 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Ogilvy o reklamě v digitálním věku
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Miles Young, Vlastimil Juppa
- Vydavatel
- Svojtka & Co.
- Rok vydání
- 2018
- ISBN10
- 8025621596
- ISBN13
- 9788025621592
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Marketing a PR
- Hodnocení
- 4,35 z 5
- Anotace
- Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.