Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
1/6

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Autoři

Hodnocení knihy
4.3

Více o knize

Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

Parametry

ISBN
9788025621592
Nakladatelství
Svojtka & Co.

Kategorie

Varianta knihy

2018

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.