Základy marketingu
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Tato kniha prezentuje "základy" marketingu. Hlavním cílem bylo usnadnit studentům pochopení těchto velmi důležitých základů - "přístupnost" byla hlavním záměrem. Základy marketingu jsou zkrácenou verzí knihy Basic Marketing
Skladem máme celkem knihy Základy marketingu (1995).
Nákup knihy
Základy marketingu, Edmund Jerome Mc Carthy, Dana Bursíková, William D. Perreault
- Jazyk
- Rok vydání
- 1995
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 35 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Základy marketingu
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Edmund Jerome Mc Carthy, Dana Bursíková, William D. Perreault
- Vydavatel
- Victoria Publishing
- Rok vydání
- 1995
- ISBN10
- 8085605295
- ISBN13
- 9788085605297
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Ostatní učebnice
- Anotace
- Tato kniha prezentuje "základy" marketingu. Hlavním cílem bylo usnadnit studentům pochopení těchto velmi důležitých základů - "přístupnost" byla hlavním záměrem. Základy marketingu jsou zkrácenou verzí knihy Basic Marketing