Knihobot

Podpora začlenění žáka s PAS do třídního kolektivu

Hodnocení knihy

3,0(2)Ohodnotit

Více o knize

Jak pracovat s třídním kolektivem, ve kterém je dítě s poruchou autistického spektra (PAS)? Autoři publikace se zabývají otázkami, jak podpořit pozitivní klima ve třídě a předcházet šikaně. Důležité je, kdy a jak informovat spolužáky a jejich rodiče o integraci dítěte s PAS. Integrace je klíčová pro rozvoj a socializaci těchto dětí, a proto by práce s třídním kolektivem měla být zaměřena na prevenci šikany a podporu začlenění. Besedy pro spolužáky dětí s autismem mohou být efektivním nástrojem, avšak je třeba dodržovat zásady vedení, které se liší podle věkových skupin. Organizace besed s pedagogy a třídních schůzek je také důležitá. Publikace obsahuje praktické příklady a ukázky, které usnadňují implementaci těchto aktivit. Autoři, odborníci ze Speciálně pedagogického centra při Národním ústavu pro autismus (NAUTIS), se věnují různým typům besed a jejich cílem je poskytnout užitečné informace pro učitele, asistenty pedagoga, školní poradenské pracovníky, speciální pedagogy a rodiče dětí s PAS. Kniha navazuje na předchozí publikaci o prevenci a řešení šikany u žáků s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem.

Nákup knihy

Podpora začlenění žáka s PAS do třídního kolektivu, Lenka Bittmannová, Julius Bittmann

Jazyk
Rok vydání
2017
Jakmile se objeví, pošleme e-mail.

Doručení

Platební metody

3,0
Dobrá
2 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.