Knihobot

Marketing při utváření podnikové strategie

Hodnocení knihy

4,0(1)Ohodnotit

Více o knize

Přínosem publikace je praktické zhodnocení zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti spjaté s vrcholovým řízením podniků, praktickým marketingem, mezinárodním obchodem, vydavatelskou činností a mediálními projekty. Přitom je konfrontují s moderními a aktuálními trendy v současném managementu a nabízejí neotřelé teoretické pohledy a přístupy ze svých praktických a pedagogických aktivit.

Vydání

Skladem máme celkem knihy Marketing při utváření podnikové strategie (2009).

Nákup knihy

Marketing při utváření podnikové strategie, Milan Kašík, Karel Havlíček

Jazyk
Rok vydání
2009,
Stav knihy
Dobrá
Cena
49 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

4,0
Velmi dobrá
1 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.