Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Marketing v pojišťovnictví

Autoři

Více o knize

Kniha je rozdělena do dvou na sebe navazujících částí. První část je věnována obecnému úvodu do marketingu. Druhá a stěžejní část se zabývá základy marketingu v pojišťovnictví. Bez újmy na obecnosti je problematika vysvětlována se zaměřením na oblast pojištění osob, která obecně souvisí s finančním plánováním jednotlivců a rodin a má proto některé společné prvky s marketingem ve finančním sektoru. Kniha je doplněna o dva příklady z praxe. Obsahuje také přílohu s výkladovým slovníčkem základních pojmů v pojišťovnictví včetně anglické terminologie. Publikace je vhodná pro pracovníky v pojišťovnictví, marketingové pracovníky ve finančním sektoru a pro studenty jako doplňková literatura

Parametry

ISBN
9788072016273
Nakladatelství
Linde

Kategorie

Vydání

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
62 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Marketing v pojišťovnictví (2006).