Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme
Autoři
Parametry
Více o knize
Než můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. Richard Shotton se ve své knize věnuje tomu, jak typicky rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého.
Nákup knihy
Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme, Richard Shotton, Kateřina Paterová
- Autorský podpis
- Jazyk
- Rok vydání
- 2020
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 196 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Richard Shotton, Kateřina Paterová
- Vydavatel
- Dobrovský s.r.o.
- Rok vydání
- 2020
- ISBN10
- 8076425484
- ISBN13
- 9788076425484
- Kolekce
- Via
- Kategorie
- Psychologie
- Hodnocení
- 4 z 5
- Anotace
- Než můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. Richard Shotton se ve své knize věnuje tomu, jak typicky rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého.