Knihobot

Marketingový výzkum. Jak poznávat své zákazníky

Parametry

Kategorie

Kolekce
Manažer

Více o knize

Kniha seznamuje zadavatele marketingového výzkumu, marketéry, studenty i výzkumné specialisty s tím, jak marketingový výzkum pomáhá účinněji poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.

Skladem máme celkem knihy Marketingový výzkum. Jak poznávat své zákazníky (2003).

Nákup knihy

Marketingový výzkum. Jak poznávat své zákazníky, Miroslav Foret, Jana Stávková

Jazyk
Rok vydání
2003
Stav knihy
Dobrá
Cena
76 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

2021 2022 2023

Navrhnout úpravu