Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Marketingový výzkum. Jak poznávat své zákazníky

Autoři

Více o knize

Kniha seznamuje zadavatele marketingového výzkumu, marketéry, studenty i výzkumné specialisty s tím, jak marketingový výzkum pomáhá účinněji poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.

Parametry

ISBN
9788024703855
Nakladatelství
Grada

Kategorie

Vydání

2003, měkká

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
95 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Marketingový výzkum. Jak poznávat své zákazníky (2003).