Marketingový výzkum. Jak poznávat své zákazníky
Autoři
Parametry
Více o knize
Kniha seznamuje zadavatele marketingového výzkumu, marketéry, studenty i výzkumné specialisty s tím, jak marketingový výzkum pomáhá účinněji poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.
Skladem máme celkem knihy Marketingový výzkum. Jak poznávat své zákazníky (2003).
Nákup knihy
Marketingový výzkum. Jak poznávat své zákazníky, Miroslav Foret, Jana Stávková
- Jazyk
- Rok vydání
- 2003
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 76 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Marketingový výzkum. Jak poznávat své zákazníky
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Miroslav Foret, Jana Stávková
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2003
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8024703858
- ISBN13
- 9788024703855
- Kolekce
- Manažer
- Kategorie
- Marketing a PR
- Anotace
- Kniha seznamuje zadavatele marketingového výzkumu, marketéry, studenty i výzkumné specialisty s tím, jak marketingový výzkum pomáhá účinněji poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.