Sociální a mediální komunikace
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Vysokoškolská učebnice Sociální a mediální komunikace je určena posluchačům magisterského studia oborů nespecializovaných na sociální a masovou komunikaci. Na rozdíl od skript je tento text míněn jako plnohodnotná učebnice, méně závislá na ústním výkladu, jehož užitečnost tím ovšem nemá být nikterak zpochybněna. Tématika zahrnuje základní pojmy z oblasti teorie komunikace a komunikační vědy, poznatky ze sociální a mediální komunikace a detailnější analýzu přínosů a rizik soudobých hromadných sdělovacích prostředků. Značná pozornost je věnována současnému stavu i předpokládanému vývoji informační společnosti v souvislostech kulturních a sociálních aspektů životního stylu, trávení volného času i pracovních aktivit. Jedním z hlavních cílů kurzu je systematizování základních znalostí o médiích v případech absence mediální výchovy a jisté doplnění klasických humanitních oborů (politologie, sociologie, filosofie) o poznatky a souvislosti spojené s informační společností. Výběr témat byl kromě metodicko-pedagogického hlediska řízen i snahou o pojetí komunikační vědy jako živého, stále se vyvíjejícího a aktuálního oboru, proto jsou exponována témata umožňující vnímání komunikace v aktuálních společenských a politických souvislostech. Koncepce komunikace je založena na přístupu komunikačních věd, ale tématicky práce není omezena tímto oborem. Četné přesahy, zejména do sociologie a politologie, byly nutné k vystižení všech důležitých aspektů mezilidské komunikace na současném stupni vývoje lidské společnosti.
Skladem máme celkem knihy Sociální a mediální komunikace (2010).
Nákup knihy
Sociální a mediální komunikace, Josef Musil
- Jazyk
- Rok vydání
- 2010
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 95 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Sociální a mediální komunikace
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Josef Musil
- Vydavatel
- Univerzita Jana Amose Komenského
- Rok vydání
- 2010
- ISBN10
- 8074520021
- ISBN13
- 9788074520020
- Kategorie
- Marketing a PR
- Hodnocení
- 4 z 5
- Anotace
- Vysokoškolská učebnice Sociální a mediální komunikace je určena posluchačům magisterského studia oborů nespecializovaných na sociální a masovou komunikaci. Na rozdíl od skript je tento text míněn jako plnohodnotná učebnice, méně závislá na ústním výkladu, jehož užitečnost tím ovšem nemá být nikterak zpochybněna. Tématika zahrnuje základní pojmy z oblasti teorie komunikace a komunikační vědy, poznatky ze sociální a mediální komunikace a detailnější analýzu přínosů a rizik soudobých hromadných sdělovacích prostředků. Značná pozornost je věnována současnému stavu i předpokládanému vývoji informační společnosti v souvislostech kulturních a sociálních aspektů životního stylu, trávení volného času i pracovních aktivit. Jedním z hlavních cílů kurzu je systematizování základních znalostí o médiích v případech absence mediální výchovy a jisté doplnění klasických humanitních oborů (politologie, sociologie, filosofie) o poznatky a souvislosti spojené s informační společností. Výběr témat byl kromě metodicko-pedagogického hlediska řízen i snahou o pojetí komunikační vědy jako živého, stále se vyvíjejícího a aktuálního oboru, proto jsou exponována témata umožňující vnímání komunikace v aktuálních společenských a politických souvislostech. Koncepce komunikace je založena na přístupu komunikačních věd, ale tématicky práce není omezena tímto oborem. Četné přesahy, zejména do sociologie a politologie, byly nutné k vystižení všech důležitých aspektů mezilidské komunikace na současném stupni vývoje lidské společnosti.