Knihobot

Josef Musil

    21. červenec 1939
    Honební předpisy moravsko-slezské
    Úvod do sociální a masové komunikace
    Sociální a mediální komunikace
    Marie Šechtlová : fotografie - photography : 1960-1970
    Chemie a životní prostředí : doplněk k učebnicím pro střední školy
    Elektronická média v informační společnosti
    • Jak je již z názvu patrno, soustřeďuje se předložený text primárně na elektronická média a další nové typy hromadné komunikace, kdežto tisková média jsou zmiňována převážně pro srovnání. Pokud jsou některé pasáže zaměřeny obecněji i na oblast tisku, je to většinou zřejmé z kontextu. Po úvodním zasazení problematiky do širších souvislostí je především diskutován vliv a společenské účinky klasických elektronických médií se zvláštním zřetelem na vznikající rizika. Následuje podrobnější diskuse vývojových trendů a možností i rizik nových médií. Práce je uzavřena pokusem o analýzu možných sociálně politických důsledků právě probíhající konvergence telekomunikací, médií a výpočetní techniky směrem k rozvinuté informační společnosti.

      Elektronická média v informační společnosti
    • Monografie Marie Šechtlové, významné fotografky 60. let s textyautorky, Antonína Dufka a Jana Kříže. V knize je 100 celostranovýchčernobílých i barevných fotografií z jejích nejslavnějších cyklů,například Akty, New York, Rusko, Romové, Cirkus a Hudba, portrétyosobností - Jiří Voskovec, Josef Šíma, František Hrubín a další.Součástí monografie jsou i jiné fotografie, autoportréty, dobovédokumenty i rozhovor od Josefa Musila s její dcerou a soupis výstav apublikací. Všechny texty jsou česky a anglicky.

      Marie Šechtlová : fotografie - photography : 1960-1970
    • Sociální a mediální komunikace

      • 256 stránek
      • 9 hodin čtení
      4,0(2)Ohodnotit

      Vysokoškolská učebnice Sociální a mediální komunikace je určena posluchačům magisterského studia oborů, které se nezaměřují na sociální a masovou komunikaci. Tento text slouží jako plnohodnotná učebnice, méně závislá na ústním výkladu, přičemž jeho užitečnost není zpochybněna. Obsahuje základní pojmy z teorie komunikace a komunikační vědy, poznatky ze sociální a mediální komunikace a analýzu přínosů a rizik soudobých hromadných sdělovacích prostředků. Velká pozornost je věnována současnému stavu a předpokládanému vývoji informační společnosti v kontextu kulturních a sociálních aspektů životního stylu a pracovních aktivit. Cílem kurzu je systematizovat základní znalosti o médiích v případech absence mediální výchovy a doplnit klasické humanitní obory (politologie, sociologie, filosofie) o poznatky související s informační společností. Výběr témat byl řízen snahou o pojetí komunikační vědy jako živého a aktuálního oboru, což umožňuje vnímat komunikaci v současných společenských a politických souvislostech. Koncepce komunikace vychází z přístupu komunikačních věd, ale není tímto oborem omezena. Přesahy do sociologie a politologie jsou nutné k vystižení důležitých aspektů mezilidské komunikace na současném stupni vývoje lidské společnosti.

      Sociální a mediální komunikace