Více o knize
Publikace se zaměřuje na problematiku marketingu především v menších a středních firmách, kterých je v tomto sektoru většina. Autorky objasňují klasifikaci služby, výběr cílových skupin zákazníků a věnují se porovnávání výhod poskytovaných služeb s konkurenčními produkty. Zajímá je rovněž umístění služby na trhu, metody marketingového výzkumu vhodné pro malé a střední podniky a s tím související marketingový mix i jeho funkce při podnikání ve službách. Zvláštní část je věnována některým specifickým službám, například ve veřejném sektoru a v oblasti financí. Kniha je doplněna konkrétními příklady z praxe českých podniků působících v sektoru služeb. Publikaci velmi ocení manažeři a podnikatelé v oblasti služeb.
Nákup knihy
Marketing služeb, Lidmila Janečková
- Jazyk
- Rok vydání
- 1996
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 59 Kč
Doručení
Platební metody
Tady nám chybí tvá recenze.