Knihobot

Marketing služeb

Hodnocení knihy

3,0(1)Ohodnotit

Více o knize

Publikace se zaměřuje na problematiku marketingu především v menších a středních firmách, kterých je v tomto sektoru většina. Autorky objasňují klasifikaci služby, výběr cílových skupin zákazníků a věnují se porovnávání výhod poskytovaných služeb s konkurenčními produkty. Zajímá je rovněž umístění služby na trhu, metody marketingového výzkumu vhodné pro malé a střední podniky a s tím související marketingový mix i jeho funkce při podnikání ve službách. Zvláštní část je věnována některým specifickým službám, například ve veřejném sektoru a v oblasti financí. Kniha je doplněna konkrétními příklady z praxe českých podniků působících v sektoru služeb. Publikaci velmi ocení manažeři a podnikatelé v oblasti služeb.

Vydání

Nákup knihy

Marketing služeb, Lidmila Janečková

Jazyk
Rok vydání
1996
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Dobrá
Cena
59 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

3,0
Dobrá
1 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.