Fyzika I, 2. díl
Autoři
Parametry
Více o knize
Druhý sešit tematické řady, ilustrované Pavlem Kantorkem, zachycuje neobyčejně přístupnou formou oblasti: Magnetické vlastnosti látek, Síla a její účinky, Částicová stavba látek, Elektrický obvod, Země a vesmír, a to včetně jejich vazby na ostatní přírodní vědy. Součástí učebnice je bohatý obrazový materiál. Série otázek vztahujících se k textu i k mezipředmětovým vztahům slouží k procvičování získaných vědomostí i uvědomování si souvislostí s obsahy jiných vyučovacích předmětů. Každá kapitola je doplněna samostatnými články o aplikaci předvedených fyzikálních poznatků, o historii jejich získávání a o přírodních jevech, které jsou jimi zachyceny. Učebnice byla vytvářena ve spolupráci s pedagogy z pilotních škol a prošla recenzní anketou dvaceti fyziků ze základních škol celé ČR.
Nákup knihy
Fyzika I, 2. díl, Roman Kubínek, Renata Holubová, Robert Weinlich, Jarmila Davidova
- Jazyk
- Rok vydání
- 2005
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Fyzika I, 2. díl
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Roman Kubínek, Renata Holubová, Robert Weinlich, Jarmila Davidova
- Vydavatel
- Prodos
- Rok vydání
- 2005
- Vazba
- sešitová
- ISBN10
- 8072301497
- ISBN13
- 9788072301492
- Série
- Fyzika pro základní školy Prodos
- Kategorie
- Anotace
- Druhý sešit tematické řady, ilustrované Pavlem Kantorkem, zachycuje neobyčejně přístupnou formou oblasti: Magnetické vlastnosti látek, Síla a její účinky, Částicová stavba látek, Elektrický obvod, Země a vesmír, a to včetně jejich vazby na ostatní přírodní vědy. Součástí učebnice je bohatý obrazový materiál. Série otázek vztahujících se k textu i k mezipředmětovým vztahům slouží k procvičování získaných vědomostí i uvědomování si souvislostí s obsahy jiných vyučovacích předmětů. Každá kapitola je doplněna samostatnými články o aplikaci předvedených fyzikálních poznatků, o historii jejich získávání a o přírodních jevech, které jsou jimi zachyceny. Učebnice byla vytvářena ve spolupráci s pedagogy z pilotních škol a prošla recenzní anketou dvaceti fyziků ze základních škol celé ČR.