Fyzika pro každého obsahuje stručný přehled základních poznatků fyziky na úrovni gymnaziálních vědomostí. Text je doplněn řadou informací o použití fyziky v praktickém životě, stejně jako příkladů využívání fyzikálních zákonů v živé přírodě. Naleznete zde otázky, testové úlohy a příklady, které vám umožní zamyslet se nad danými problémy a pomohou vám lépe pochopit vysvětlované učivo. Kniha je určena studentům středních škol jako pomůcka při studiu fyziky, pro přípravu k maturitní zkoušce a k přijímacím zkouškám na vysoké školy. Studentům nefyzikálních oborů vyšších odborných a vysokých škol může pomoci při studiu zejména v počáteční etapě studia. Problematika je vysvětlena srozumitelně pro všechny zájemce o fyziku.
Renata Holubová Knihy







Internet ve výuce fyziky
- 83 stránek
- 3 hodiny čtení
Teorie fyzikálních měření
Určeno pro posl. 1. roč. přírodovědecké fak. Univ. Palackého
- 39 stránek
- 2 hodiny čtení
Fyzika I, 1. díl s komentářem pro učitele
- 64 stránek
- 3 hodiny čtení
Komentovaná verze Fyzika I obsahuje metodické poznámky „dotištěné“ do žákovské publikace. Učitel má k dispozici totožnou publikaci jako žák, avšak výrazně obohacenou o tipy, doplňující informace, upozornění didaktického rázu, odkazy na další zdroje informací a na související témata v ostatních učebnicích nakladatelství Prodos.
Fyzikální praktikum pro chemiky
- 123 stránek
- 5 hodin čtení
Fyzika I, 2. díl
- 64 stránek
- 3 hodiny čtení
Druhý sešit tematické řady, ilustrované Pavlem Kantorkem, zachycuje neobyčejně přístupnou formou oblasti: Magnetické vlastnosti látek, Síla a její účinky, Částicová stavba látek, Elektrický obvod, Země a vesmír, a to včetně jejich vazby na ostatní přírodní vědy. Součástí učebnice je bohatý obrazový materiál. Série otázek vztahujících se k textu i k mezipředmětovým vztahům slouží k procvičování získaných vědomostí i uvědomování si souvislostí s obsahy jiných vyučovacích předmětů. Každá kapitola je doplněna samostatnými články o aplikaci předvedených fyzikálních poznatků, o historii jejich získávání a o přírodních jevech, které jsou jimi zachyceny. Učebnice byla vytvářena ve spolupráci s pedagogy z pilotních škol a prošla recenzní anketou dvaceti fyziků ze základních škol celé ČR.