Knihobot

Parametry

  • 216 stránek
  • 8 hodin čtení

Více o knize

Kdo alespoň jednou slyšel IT odborníky hovořit o úspěšných projektech „ITIL“, může mít otázky jako: „Jak to dokázali?“ nebo „Mohu toho dosáhnout i ve své firmě?“ S ITIL® je možné dosahovat významných úspěchů, ale je důležité přistupovat k tomuto komplexnímu tématu strukturovaně. Tato kniha přehledně shrnuje pětisvazkovou publikaci o více než 1500 stranách a může sloužit jako příručka pro přípravu na certifikaci ITIL®. Umožňuje snadno získat klíčové informace o procesech, funkcích a obecných aspektech životního cyklu služby. Autoři se věnují správě strategií, portfolií a financí IT služeb, návrhu služby, katalogu a dostupnosti služeb, plánování a podpoře přechodu služby, aktivům služeb a konfiguracím, releasům a provoznímu nasazení, validaci a testování služeb, jakož i incidentům a problémům. Závěrečná část obsahuje proces neustálého zlepšování služeb v 7 krocích a slovník pojmů. Kniha vznikla pod vedením Pera Kalla a je výsledkem spolupráce zkušených poradců v oblasti správy IT, kteří mají bohaté zkušenosti s vedením projektů a výukou správy služeb IT.

Skladem máme celkem knihy ITIL 2011 (2012).

Nákup knihy

ITIL 2011, Martin Bucksteeg, Nadin Ebel, Frank Eggert, Justus Meier, Bodo Zurhausen

Jazyk
Rok vydání
2012
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Velmi dobrá
Cena
159 Kč

Doručení

Platební metody

4,0
Velmi dobrá
1 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.