Parametry
Kategorie
Více o knize
První díl publikace se zaměřuje na opakování zvukové a grafické stránky jazyka a korekci chybování ve výslovnosti a pravopisu. Pomoct by mohla všem těm, kteří užívají češtinu jako profesionálové, nebo studují obor, kde se odborná práce s jazykem předpokládá i vyžaduje. Příručka vznikla na základě nejčastějších chyb, jichž se dopouštějí studenti mediálních studií během opakování češtiny, a v neposlední řadě zachycuje – bohužel – i chybné autentické novinářské texty, k nimž měl autor přístup a se kterými se setkal a pracoval s nimi. Nejde o odbornou učebnici v pravém slova smyslu, ani o gramatiku. Jde o skriptum, v němž se autor snaží maximálně přiblížit problematiku výslovnosti a pravopisu. Vzhledem k tomu, texty vycházejí z už realizovaných přednášek a seminářů, nejsou zde uvedeny definice základních pojmů. Skriptum, tvoří vlastně podpůrné procvičovací texty, úkoly a cvičení. Cílem bylo vytvoření praktické publikace pro ty, kteří budou používat češtinu jako svůj dennodenní pracovní prostředek a chtějí pracovat v médiích, public relations, reklamě nebo marketingu či jiném blízkém nebo příbuzném oboru.
Nákup knihy
Praktická čeština pro studenty mediálních studií 1, Petr Vybíral
- Jazyk
- Rok vydání
- 2015,
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 76 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Praktická čeština pro studenty mediálních studií 1
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Petr Vybíral
- Vydavatel
- Metropolitan University Prague
- Vydavatel
- 2015
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8087956109
- ISBN13
- 9788087956106
- Kategorie
- Učebnice
- Anotace
- První díl publikace se zaměřuje na opakování zvukové a grafické stránky jazyka a korekci chybování ve výslovnosti a pravopisu. Pomoct by mohla všem těm, kteří užívají češtinu jako profesionálové, nebo studují obor, kde se odborná práce s jazykem předpokládá i vyžaduje. Příručka vznikla na základě nejčastějších chyb, jichž se dopouštějí studenti mediálních studií během opakování češtiny, a v neposlední řadě zachycuje – bohužel – i chybné autentické novinářské texty, k nimž měl autor přístup a se kterými se setkal a pracoval s nimi. Nejde o odbornou učebnici v pravém slova smyslu, ani o gramatiku. Jde o skriptum, v němž se autor snaží maximálně přiblížit problematiku výslovnosti a pravopisu. Vzhledem k tomu, texty vycházejí z už realizovaných přednášek a seminářů, nejsou zde uvedeny definice základních pojmů. Skriptum, tvoří vlastně podpůrné procvičovací texty, úkoly a cvičení. Cílem bylo vytvoření praktické publikace pro ty, kteří budou používat češtinu jako svůj dennodenní pracovní prostředek a chtějí pracovat v médiích, public relations, reklamě nebo marketingu či jiném blízkém nebo příbuzném oboru.