Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví
Autoři
Více o knize
Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví. Fundamentals of marketing law and intellectual property law Učební text vhodný i pro neprávníky plynule vykládá institut práva duševního vlastnictví a práva mediálního, a to včetně mnoha názorných příkladů z právní praxe. Část mediálního práva představuje právní regulaci základních komunikačních kanálů od tisku, televize a rozhlasu k novým médiím a sociálním sítím. Výklad se zaměřuje na odpovědnost jednotlivých médií ale i jednotlivců vytvářejících mediální a reklamní obsah. Text seznamuje také s regulací reklamy, nekalou soutěží a stále významnějším právem na ochranu osobnosti. Bilingvální česko-anglické vydání.
Vydání
Stav
- Jako nováVyprodáno
- Dobrá125 Kč
- Poškozená91 Kč
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 125 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Základy marketingového práva a práva duševního vlastnictví (2018).