Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot
1/3

Konkurenční strategie

Autoři

Více o knize

Z předmluvy autora: Tato kniha, která představuje milník na intelektuální cestě, po níž kráčím většinu svého profesionálního života, vyvěrá z mých výzkumů a z mé výuky ekonomie průmyslových organizací a konkurenční strategie. Konkurenční strategie, oblast, která je v popředí zájmu řídících pracovníků, je mimořádně závislá na citlivém chápání odvětví národního hospodářství a konkurentů. Nicméně ve sféře strategie jen stěží najdeme analytickou techniku, která by nám umožnila toto chápání, a ty, jež existují, postrádají dosud potřebnou šíři a komplexnost. Naopak; jelikož ekonomové se dlouho zabývali studiem struktury odvětví, avšak většinou z pohledu veřejné politiky, ekonomický výzkum se nezaměřil na problémy řídících pracovníků v podnikání.

Parametry

ISBN
9788085605112
Nakladatelství
Victoria Publishing

Kategorie

Varianta knihy

1994

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.