Hraj a vyhraj. Jak funguje strategie
Autoři
Parametry
Více o knize
Rádi hrajete, nebo radši vyhráváte? Vymyslet strategii není složité. Ale je těžké ji realizovat, protože to nutí lidi a firmy, aby konkrétně rozhodovali o své budoucnosti – a k tomu ve většině firem nikdy nedojde. Dva z dnešních nejznámějších obchodních stratégů vám vysvětlí, co musíte udělat, jak přemýšlet a co potřebujete k realizaci. A za příklad si berou jednu z nejúspěšnějších firem konce minulého století. A. G. Lafley, bývalý generální ředitel společnosti Procter & Gamble, v úzké spolupráci s strategickým poradcem Rogerem Martinem, zdvojnásobili obrat a zisk zvedli na čtyřnásobek – a za pouhých deset let tak zvýšili tržní hodnotu firmy o více než 100 miliard dolarů. Roger Martin, děkan Rotman School of Management, a A. G. Lafley vám v této knize ukaží, jak lídři v organizacích všech velikostí a typů rozdávají každodenní úkoly s většími strategickými cíli, které musí být postaveny na jasných, podstatných základech, které určují podnikatelský úspěch – prostě jak hrát a vyhrát. Lafley a Martin vytvořili sadu pěti zásadních strategických rozhodnutí, které vám zajistí náskok před konkurencí. A sice: Jaké jsou vaše vítězné cíle? Kde budete hrát? Jak způsobem chcete vyhrát? Jaké schopnosti a prostředky k vítězství potřebujete? Jaké systémy řízení a postupy vám k tomu dopomohou?
Nákup knihy
Hraj a vyhraj. Jak funguje strategie, A. G. Alan G. Lafley, Roger L. Martin, Marta Jüttnerová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2018
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 95 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Hraj a vyhraj. Jak funguje strategie
- Jazyk
- česky
- Autoři
- A. G. Alan G. Lafley, Roger L. Martin, Marta Jüttnerová
- Vydavatel
- Dobrovský s.r.o.
- Rok vydání
- 2018
- Vazba
- pevná s přebalem
- ISBN10
- 8073904349
- ISBN13
- 9788073904340
- Kolekce
- Knihy Omega
- Kategorie
- Motivace a seberozvoj
- Hodnocení
- 5 z 5
- Anotace
- Rádi hrajete, nebo radši vyhráváte? Vymyslet strategii není složité. Ale je těžké ji realizovat, protože to nutí lidi a firmy, aby konkrétně rozhodovali o své budoucnosti – a k tomu ve většině firem nikdy nedojde. Dva z dnešních nejznámějších obchodních stratégů vám vysvětlí, co musíte udělat, jak přemýšlet a co potřebujete k realizaci. A za příklad si berou jednu z nejúspěšnějších firem konce minulého století. A. G. Lafley, bývalý generální ředitel společnosti Procter & Gamble, v úzké spolupráci s strategickým poradcem Rogerem Martinem, zdvojnásobili obrat a zisk zvedli na čtyřnásobek – a za pouhých deset let tak zvýšili tržní hodnotu firmy o více než 100 miliard dolarů. Roger Martin, děkan Rotman School of Management, a A. G. Lafley vám v této knize ukaží, jak lídři v organizacích všech velikostí a typů rozdávají každodenní úkoly s většími strategickými cíli, které musí být postaveny na jasných, podstatných základech, které určují podnikatelský úspěch – prostě jak hrát a vyhrát. Lafley a Martin vytvořili sadu pěti zásadních strategických rozhodnutí, které vám zajistí náskok před konkurencí. A sice: Jaké jsou vaše vítězné cíle? Kde budete hrát? Jak způsobem chcete vyhrát? Jaké schopnosti a prostředky k vítězství potřebujete? Jaké systémy řízení a postupy vám k tomu dopomohou?