
Roger L. Martin
Roger Martin je přední myslitel v oblasti obchodní strategie a inovací. Jeho práce se soustředí na integrativní myšlení a design byznysu, zkoumá, jak mohou organizace přemýšlet o problémech novými způsoby a vytvářet efektivnější obchodní modely. Martin je známý svým přínosem k debatám o konkurenceschopnosti zemí a společenské odpovědnosti firem. Prostřednictvím svých publikací a přednášek inspiruje lídry k radikálnímu přehodnocení zavedených postupů a k prosazování inovací.
Professor Roger Martin (*4.8.1956) je spisovatel, strategický poradce a současná světová jednička mezi mysliteli v byznysu. Je též bývalý děkan a současný ředitel katedry Martin Prosperity Institute (=Martinova katedra prosperity) na ekonomické fakultě (Rotman School of Management) Univerzity v Torontu v Kanadě. V roce 2017 jej Thinkers50 označil jako světovou jedničku mezi mysliteli v byznysu („world’s #1 management thinker“) v pololetním žebříčku nejvlivnějších globalních myslitelů v byznysu. Napsal zatím 11 knih, je důvěryhodným strategickým poradcem generálních ředitelů mezinárodních firem jako Procter & Gamble, Lego, IDEO a Verizon.
Kanaďan z Wallensteinu, Ontario, vystudoval Harvard College se zaměřením na ekonomiku (1979) a získal titul MBA na Harvardské obchodní škole (1981).