Knihobot

Mediální komunikace pro management

Hodnocení knihy

1,0(1)Ohodnotit

Více o knize

Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás.

Nákup knihy

Mediální komunikace pro management, Vojtěch Bednář

Jazyk
Rok vydání
2011
Jakmile se objeví, pošleme e-mail.

Doručení

  •  

Platební metody

1,0
Slabá
1 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.