Více o knize
Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak organizačně zajistit marketingový výzkum, jak se vyznat v nabídce reklamních agentur a jak postupovat krok za krokem v průběhu celého výzkumu. Autoři se podrobně věnují metodám kvantitativního a kvalitativního výzkumu (dotazování, pozorování, experiment) a typům výzkumu (např. výrobkový výzkum, cenový výzkumu, výzkum pro potřeby marketingové komunikace, výzkum zákazníků), zachycují nové trendy v marketingovém výzkumu. Čtivý text doplňuje mnoho příkladů, obrázků a odkazů včetně webových stránek.
Nákup knihy
Moderní marketingový výzkum, Kolektiv autorů
- Jazyk
 - Rok vydání
 - 2006
 - product-detail.submit-box.info.binding
 - (pevná),
 - Stav knihy
 - Dobrá
 - Cena
 - 69 Kč
 
Doručení
Platební metody
Nikdo zatím neohodnotil.


