Více o knize
Hledáte moderní metody pro efektivní hledání nových lidí? Chcete rozumět oblasti náboru a dokázat najít specialisty ve vašem oboru? Pak je tato kniha určena právě vám. Ať jste nováčkem nebo profesionálem s mnohaletou praxí, díky této knize objevíte nové metody vyhledávání a naučíte se vše potřebné pro svou každodenní práci. V první části knihy najdete metody a postupy pro hledání lidí a získávání kontaktů na ně. Jde zejména o postupy při vyhledávání lidí na internetu a sociálních sítích, které jsou v dnešní době nejúčinnější a které dosud nebyly v češtině publikovány. V druhé části knihy se dozvíte, jak vyniknout v náborovém marketingu, při oslovování, efektivním využití inzerce, práci s pasivními kandidáty a dalších oblastech. Autorem knihy je zkušený odborník s mnohaletou praxí v této oblasti, který tuto komplexní knihu napsal pro všechny pracovníky v personalistice a personálních agenturách, kteří mají na starosti vyhledání nových zaměstnanců a chtějí v tomto oboru patřit mezi nejlepší.
Nákup knihy
Jak hledat zaměstnance v 21. století, Jan Tegze
- Jazyk
- Rok vydání
- 2018
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Jak hledat zaměstnance v 21. století
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jan Tegze
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2018
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 802710551X
- ISBN13
- 9788027105519
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Hodnocení
- 5 z 5
- Anotace
- Hledáte moderní metody pro efektivní hledání nových lidí? Chcete rozumět oblasti náboru a dokázat najít specialisty ve vašem oboru? Pak je tato kniha určena právě vám. Ať jste nováčkem nebo profesionálem s mnohaletou praxí, díky této knize objevíte nové metody vyhledávání a naučíte se vše potřebné pro svou každodenní práci. V první části knihy najdete metody a postupy pro hledání lidí a získávání kontaktů na ně. Jde zejména o postupy při vyhledávání lidí na internetu a sociálních sítích, které jsou v dnešní době nejúčinnější a které dosud nebyly v češtině publikovány. V druhé části knihy se dozvíte, jak vyniknout v náborovém marketingu, při oslovování, efektivním využití inzerce, práci s pasivními kandidáty a dalších oblastech. Autorem knihy je zkušený odborník s mnohaletou praxí v této oblasti, který tuto komplexní knihu napsal pro všechny pracovníky v personalistice a personálních agenturách, kteří mají na starosti vyhledání nových zaměstnanců a chtějí v tomto oboru patřit mezi nejlepší.