Umělci v mateřské škole - Aktivity zaměřené na interpretaci výtvarného umění
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Autorky se ve své nové knize zaměřují na interpretaci vizuálního umění. Děti zažívají radost, když zkoumají, jaký odkaz ukryl umělec do svého díla, a vzápětí, když si samy hrají na výtvarné umělce. Naučit děti číst obrazy je nevyhnutelným předpokladem k tomu, abychom mohli uskutečňovat aktivity založené na námětu nebo tématu, které dílo jasně nebo skrytě nabízí. Děti dokážou reagovat na dílo podle vlastních zkušeností, porovnávat ho s tím, co o dané situaci nebo ději vědí, stejně jako to dělají dospělí. Při vnímání uměleckých děl nevystačíme s běžným vizuálním jazykem, nestačí „to je pěkné, to se mi líbí“, ale je potřeba poznat, jak se umělec vyjadřoval, abychom mohli pochopit, co chtěl svým dílem sdělit.
Skladem máme celkem knihy Umělci v mateřské škole - Aktivity zaměřené na interpretaci výtvarného umění (2016).
Nákup knihy
Umělci v mateřské škole - Aktivity zaměřené na interpretaci výtvarného umění, Dagmar Krupová, Ivana Rochovská
- Jazyk
- Rok vydání
- 2016
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 63 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Umělci v mateřské škole - Aktivity zaměřené na interpretaci výtvarného umění
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Dagmar Krupová, Ivana Rochovská
- Vydavatel
- Portál
- Rok vydání
- 2016
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8026211200
- ISBN13
- 9788026211204
- Kategorie
- Psychologie
- Hodnocení
- 5 z 5
- Anotace
- Autorky se ve své nové knize zaměřují na interpretaci vizuálního umění. Děti zažívají radost, když zkoumají, jaký odkaz ukryl umělec do svého díla, a vzápětí, když si samy hrají na výtvarné umělce. Naučit děti číst obrazy je nevyhnutelným předpokladem k tomu, abychom mohli uskutečňovat aktivity založené na námětu nebo tématu, které dílo jasně nebo skrytě nabízí. Děti dokážou reagovat na dílo podle vlastních zkušeností, porovnávat ho s tím, co o dané situaci nebo ději vědí, stejně jako to dělají dospělí. Při vnímání uměleckých děl nevystačíme s běžným vizuálním jazykem, nestačí „to je pěkné, to se mi líbí“, ale je potřeba poznat, jak se umělec vyjadřoval, abychom mohli pochopit, co chtěl svým dílem sdělit.