Více o knize
Příručka Kreativní výzkum: Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví přispívá k hlubšímu porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihuje jeho důležitost coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Jako užitečný průvodce postupy výzkumu k diplomové nebo disertační práci je kniha určena zejména studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd a obchodních studií. Stejně dobře však může posloužit všem, kteří v těchto oblastech již působí.
Skladem máme celkem knihy Kreativní výzkum - Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví (2017).
Nákup knihy
Kreativní výzkum - Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví, Hilary Collins
- Jazyk
- Rok vydání
- 2017
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Velmi dobrá
- Cena
- 109 Kč
Doručení
Platební metody
Nikdo zatím neohodnotil.