Knihobot

Kreativní výzkum - Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví

Parametry

  • 212 stránek
  • 8 hodin čtení

Více o knize

Příručka Kreativní výzkum: Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví přispívá k hlubšímu porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihuje jeho důležitost coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Jako užitečný průvodce postupy výzkumu k diplomové nebo disertační práci je kniha určena zejména studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd a obchodních studií. Stejně dobře však může posloužit všem, kteří v těchto oblastech již působí.

Skladem máme celkem knihy Kreativní výzkum - Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví (2017).

Nákup knihy

Kreativní výzkum - Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví, Hilary Collins

Jazyk
Rok vydání
2017
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Velmi dobrá
Cena
109 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Nikdo zatím neohodnotil.Ohodnotit