Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
1/4

Elektronická kultura a medialita

Autoři

Více o knize

Původním záměrem této práce je přiblížit a částečně objasnit problematiku mediality v rámci širšího rámce elektronické kultury, která by mohla být předmětem dalšího zkoumání především proto, že nabízí poněkud odlišné pohledy na dosud jen zběžně nahlíženou oblast \"techniky\" zprostředkování.\r\nVycházíme zde z několika vybraných hledisek, která umožňují odlišit jednak pojem médií jako rámce či formátu přenosu od jeho zakládajícího prostředí, v tomto případě se jedná o doménu virtuálního, což předznamenává další následnou diferenci: řekněme mezi mediací a medialitou: jako odlišení od původního, specifického \"zpřístupnění\" rovin zprostředkování mezi heterogenními světy.\r\nV oblasti zprostředkování se tak poněkud nechtěně blížíme téměř na teritorium metafyziky, neboť vazby mezi jednotlivými úrovněmi heterogenity jsou pro vědomí jen obtížně sledovatelné a v některých případech rovnou nedostupné.\r\nDalším důvodem je skutečnost, že pojem médií je umísťován na velmi širokou škálu jak problematiky zprostředkování, tak i oblasti sdělování, nosičů významu, atp., což předznamenává nemalé obtíže při snaze objasnit výchozí principy (samozřejmě za předpokladu, že je to vůbec možné) přenosu datových obsahů a jejich následnou emancipaci v režimu objektivizace.

Parametry

ISBN
9788086391281
Nakladatelství
Vydavatelství 999

Kategorie

    Varianta knihy

    2007, měkká

    Nákup knihy

    Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.