Kognitivní činnosti v předškolním vzdělávání
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Publikace je metodickou příručkou, která se zabývá významem, cíli, metodami a zejména vhodnými hrami a činnostmi pro rozvíjení poznávacích (kognitivních) procesů a řeči u dětí předškolního věku. Vychází ze současného integrovaného pojetí práce s dětmi předškolního věku v kontextu RVP PV. Pojednává o jednotlivých psychických procesech předškolních dětí, tedy o rozvoji smyslů, pozornosti, paměti, fantazie, myšlení a řeči. Vedle nezbytných informací, proč je důležité danou oblast rozvíjet, co dítěti přináší pro jeho další vývoj a jak se vztahuje k RVP PV, a stručné charakteristiky vývojové etapy dětství publikace nabízí příklady metodických řad pro rozvíjení jednotlivých kognitivních procesů dětí (tj. návrhy možných formulací výsledků vzdělávání), náměty na hry a činnosti a metodická doporučení, která některé hry blíže doplňují, upozorňují na možná rizika atd. Publikace je určena zejména pro učitelky mateřských škol, kterým může být inspirací při tvorbě vlastních školních či třídních vzdělávacích programů (zejména při formulování dílčích vzdělávacích cílů) i při vlastní práci s dětmi. Využijí ji jistě studenti středních, vyšších odborných i vysokých škol, kteří se připravují na práci s dětmi předškolního věku. Vhodná je i pro tvorbu a realizaci specifických programů pro děti s odkladem povinné školní docházky nebo dětí ze sociálně méně podnětného prostředí.
Skladem máme celkem knihy Kognitivní činnosti v předškolním vzdělávání (2012).
Nákup knihy
Kognitivní činnosti v předškolním vzdělávání, Hana Nádvorníková
- Jazyk
- Rok vydání
- 2012
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 261 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Kognitivní činnosti v předškolním vzdělávání
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Hana Nádvorníková
- Vydavatel
- Raabe
- Rok vydání
- 2012
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8086307875
- ISBN13
- 9788086307879
- Kategorie
- Psychologie
- Anotace
- Publikace je metodickou příručkou, která se zabývá významem, cíli, metodami a zejména vhodnými hrami a činnostmi pro rozvíjení poznávacích (kognitivních) procesů a řeči u dětí předškolního věku. Vychází ze současného integrovaného pojetí práce s dětmi předškolního věku v kontextu RVP PV. Pojednává o jednotlivých psychických procesech předškolních dětí, tedy o rozvoji smyslů, pozornosti, paměti, fantazie, myšlení a řeči. Vedle nezbytných informací, proč je důležité danou oblast rozvíjet, co dítěti přináší pro jeho další vývoj a jak se vztahuje k RVP PV, a stručné charakteristiky vývojové etapy dětství publikace nabízí příklady metodických řad pro rozvíjení jednotlivých kognitivních procesů dětí (tj. návrhy možných formulací výsledků vzdělávání), náměty na hry a činnosti a metodická doporučení, která některé hry blíže doplňují, upozorňují na možná rizika atd. Publikace je určena zejména pro učitelky mateřských škol, kterým může být inspirací při tvorbě vlastních školních či třídních vzdělávacích programů (zejména při formulování dílčích vzdělávacích cílů) i při vlastní práci s dětmi. Využijí ji jistě studenti středních, vyšších odborných i vysokých škol, kteří se připravují na práci s dětmi předškolního věku. Vhodná je i pro tvorbu a realizaci specifických programů pro děti s odkladem povinné školní docházky nebo dětí ze sociálně méně podnětného prostředí.