Média a realita 04
Autoři
Více o knize
Jednotlivé příspěvky jsou rozčleněny do tří obecnějších tématických celků. První část obsahuje příspěvky, které se věnují konceptům kyberkultury, vizualizace, hyperreality, narcismu a identity, přičemž hledají obecnější teze či pravidla vymezující tyto pojmy v rámci mediálních studií. Druhý tematický blok je vyhrazen problematice mediální reprezentace, konstrukce významů a s nimi spojeného mocenského a manipulativního potenciálu moderních médií. Poslední oddíl se zabývá otázkami mediální politiky a etiky především z hlediska nedávné proměny společensko-politického uspořádání.
Vydání
2003, měkká
Stav
- Jako nováVyprodáno
- Dobrá51 Kč
- PoškozenáVyprodáno
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 51 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023