Media Semiotics : An Introduction
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Using examples such as the Wonderbra advertisements and the film Waterworld, Bignell presents an investigation of the critical approach to contemporary media studies and discusses the challenges posed by post-structuralist theory and postmodernism.
Nákup knihy
Media Semiotics : An Introduction, Jonathan Bignell
- Jazyk
- Rok vydání
- 2003
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Media Semiotics : An Introduction
- Jazyk
- anglicky
- Autoři
- Jonathan Bignell
- Vydavatel
- Manchester University Press
- Rok vydání
- 2003
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 0719062055
- ISBN13
- 9780719062056
- Kategorie
- Počítače, IT, programování
- Anotace
- Using examples such as the Wonderbra advertisements and the film Waterworld, Bignell presents an investigation of the critical approach to contemporary media studies and discusses the challenges posed by post-structuralist theory and postmodernism.