Knihobot

Nákupní chování

Více o knize

Publikace je určena marketingovým manažerům, obchodníkům, pracovníkům v reklamních agenturách a studentům oborů jako marketing, obchod, psychologie a sociologie. Seznámí čtenáře s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, jaké podněty ovlivňují jeho rozhodování a jak je možné toto rozhodování ovlivnit. Obsahuje rady, jak lépe přesvědčit zákazníky, a nabízí desítky barevných reklam pro inspiraci. Dozvíte se, jak je definován obor nákupního chování a jak se prolíná s dalšími obory, jaké formy spotřebitelského průzkumu existují a jak probíhá vzorový výzkum. Dále se zaměří na segmentaci trhu, psychologickou motivaci spotřebitele, vztah mezi osobností a nákupním chováním, vnímání podnětů a nákupní učení. Publikace také objasňuje, jak se utvářejí a mění postoje zákazníka, jakou roli hraje komunikace a jak funguje komunikační model. Zkoumá vliv referenčních skupin, rodiny, společenských tříd a kultury na nákupní chování. Popisuje rozhodovací proces spotřebitele a marketingové využití názorových vůdců. Obsahuje také vzorové případy pro aktivní výuku.

Skladem máme celkem knihy Nákupní chování (2004).

Nákup knihy

Nákupní chování, Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

Jazyk
Rok vydání
2004
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná),
Stav knihy
Dobrá
Cena
109 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Nikdo zatím neohodnotil.Ohodnotit