Tvořivá hra jako cesta k pochopení literárního díla
Autoři
Parametry
Více o knize
Eva Beránková vycházela při tvorbě publikace ze své dlouholeté učitelské praxe, představuje metodu tvořivé dramatiky a její využití v hodinách literární výchovy a slohu na druhém stupni ZŠ a na SŠ. Autorka popisuje na konkrétních příkladech ověřené modelové situace vycházející z četby včetně návrhů možných variant, uvádí metodický postup práce a cituje i řadu žákovských prací vzniklých na základě uplatnění prezentovaných metod. Nedílnou součástí knihy tvoří též návrhy několikahodinových bloků integrovaného vyučování, např. projekt Potopa, Den Země apod. Publikace přesvědčivě dokládá, jak citlivé užití metod tvořivé dramatiky může přispět i u starších žáků a studentů k rozvoji fantazie, estetického cítění a prožívání a k celkovému porozumění literárnímu dílu, a zároveň přináší i řadu námětů pro další práci učitele nejen v hodinách literární výchovy.
Nákup knihy
Tvořivá hra jako cesta k pochopení literárního díla, Eva Beránková
- Jazyk
- Rok vydání
- 2002
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Tvořivá hra jako cesta k pochopení literárního díla
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Eva Beránková
- Vydavatel
- Fraus
- Rok vydání
- 2002
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8072381822
- ISBN13
- 9788072381821
- Kolekce
- Moderní pedagogika v teorii a praxi
- Kategorie
- Pedagogika
- Anotace
- Eva Beránková vycházela při tvorbě publikace ze své dlouholeté učitelské praxe, představuje metodu tvořivé dramatiky a její využití v hodinách literární výchovy a slohu na druhém stupni ZŠ a na SŠ. Autorka popisuje na konkrétních příkladech ověřené modelové situace vycházející z četby včetně návrhů možných variant, uvádí metodický postup práce a cituje i řadu žákovských prací vzniklých na základě uplatnění prezentovaných metod. Nedílnou součástí knihy tvoří též návrhy několikahodinových bloků integrovaného vyučování, např. projekt Potopa, Den Země apod. Publikace přesvědčivě dokládá, jak citlivé užití metod tvořivé dramatiky může přispět i u starších žáků a studentů k rozvoji fantazie, estetického cítění a prožívání a k celkovému porozumění literárnímu dílu, a zároveň přináší i řadu námětů pro další práci učitele nejen v hodinách literární výchovy.