Knihobot

Nákupní marketing

Hodnocení knihy

4,0(1)Ohodnotit

Více o knize

Při řešení organizace a řízení zásobování v podniku je nutné se zaměřit na hledání a přijetí správnýh rozhodnutí, týkajících se zejména pojetí funkce zásobování, umístění a ekonomického postavení zásobovacího útvaru v urganizační struktuře podniku, vnitřní dělby práce, řešení vztahů k ostatním vnitropodnikovým útvarům, forem, metod a postupů při uskutečňování řídících a prováděcích aktivit v oblasti nákupu.

Nákup knihy

Nákupní marketing, Gustav Tomek, Jan Tomek

  • Polití / ušpinění
Jazyk
Rok vydání
1996
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Poškozená
Cena
43 Kč

Doručení

Platební metody

4,0
Velmi dobrá
1 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.