Při řešení organizace a řízení zásobování v podniku je nutné se zaměřit na hledání a přijetí správnýh rozhodnutí, týkajících se zejména pojetí funkce zásobování, umístění a ekonomického postavení zásobovacího útvaru v urganizační struktuře podniku, vnitřní dělby práce, řešení vztahů k ostatním vnitropodnikovým útvarům, forem, metod a postupů při uskutečňování řídících a prováděcích aktivit v oblasti nákupu.
Jan Tomek Knihy
25. červenec 1932






Projektování nakládání s bioodpady v obcích
- 101 stránek
- 4 hodiny čtení
Zásady tvorby marketingové strategie
- 69 stránek
- 3 hodiny čtení
Marketing podniku. Marketingové aktivity a tvorba marketingové strategie podniku
- 115 stránek
- 5 hodin čtení
Moderní řízení nákupu podniku
- 276 stránek
- 10 hodin čtení
Zbývá vám materiál na skladě nebo naopak sháníte potřebné součástky či kancelářský papír na poslední chvíli? Pak neumíte správně nakupovat. Právě nákupcům je určena příručka Moderní řízení nákupu. Autoři věnovali pozornost mimo jiné i strategickému řízení, auditu a informačnímu systému nákupu. Zaměřili se i na osobnost nákupce včetně jeho odborných předpokladů.