Více o knize
Učebnice Praktická cvičení z buněčné biologie slouží současně jako učební materiál a pracovní sešit v jednom. V každé kapitole je nejprve teoretická část, týkající se probíraného tématu, a v druhé, praktické části jsou úkoly, které student plní samostatně či ve skupině. Teoretická část obsahuje pouze vybraná témata a pojmy přímo spojené s řešenými úkoly, neklade si za cíl teoreticky obsáhnout celé téma. V textu se vyskytují QR kódy, které doplňují vysvětlení probírané látky o videa. V praktické části se studenti seznámí se světelným mikroskopem a osvojí si základní práci s ním. Prováděním úkolů si studenti procvičí přípravu nativních preparátů a správné pozorování trvalých preparátů, jež jsou živočišného (beraní erytrocyty, epiteliální buňky sliznice úst, buněčnou kulturu HeLa, trepku velkou, octomilku) či rostlinného původu (kořínek cibule). Studenti do učebnice zaznamenávají a kreslí výsledky svých pozorování, sepisují závěr a zpracovávají odpovědi na teoretické otázky.
Nákup knihy
Praktická cvičení z buněčné biologie, Zuzana Svobodová, Petra Fikrová, Ivone Cristina Igreja Sá
- Jazyk
- Rok vydání
- 2022
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Praktická cvičení z buněčné biologie
- Jazyk
- česky
- Vydavatel
- Karolinum
- Vydavatel
- 2022
- Vazba
- měkká
- Počet stran
- 78
- ISBN10
- 8024654687
- ISBN13
- 9788024654683
- Kategorie
- Učebnice, Příroda všeobecně
- Anotace
- Učebnice Praktická cvičení z buněčné biologie slouží současně jako učební materiál a pracovní sešit v jednom. V každé kapitole je nejprve teoretická část, týkající se probíraného tématu, a v druhé, praktické části jsou úkoly, které student plní samostatně či ve skupině. Teoretická část obsahuje pouze vybraná témata a pojmy přímo spojené s řešenými úkoly, neklade si za cíl teoreticky obsáhnout celé téma. V textu se vyskytují QR kódy, které doplňují vysvětlení probírané látky o videa. V praktické části se studenti seznámí se světelným mikroskopem a osvojí si základní práci s ním. Prováděním úkolů si studenti procvičí přípravu nativních preparátů a správné pozorování trvalých preparátů, jež jsou živočišného (beraní erytrocyty, epiteliální buňky sliznice úst, buněčnou kulturu HeLa, trepku velkou, octomilku) či rostlinného původu (kořínek cibule). Studenti do učebnice zaznamenávají a kreslí výsledky svých pozorování, sepisují závěr a zpracovávají odpovědi na teoretické otázky.