Staré reklamní cedule
Autoři
Parametry
- Počet stran
- 562 stránek
- Čas čtení
- 20 hodin
Více o knize
Sběratelé Dan Trávníček a Kamil Mittner spojili v této publikaci nejen nejvýznamnější cedule ze svých sbírek, ale i své dlouholeté znalosti a sběratelskou vášeň. Na více než 562 stranách představují 715 plechových a smaltovaných cedulí firem známých z českého a československého obchodního trhu z období let 1900–1948. Prezentovaná sbírka nemá svým rozsahem v Česku obdoby. Kunsthistorický dohled nad publikací měli Lucie Vlčková a Petr Štembera, kurátoři sbírky plakátů a obrazů Uměleckoprůmyslového musea v Praze. Bohuslav Rejzl, kurátor sbírek 20. století Muzea hlavního města Prahy, zde dokumentuje rozmanitost protagonistů na trhu obchodní reklamy v českých zemích. O velkorysé grafické pojetí knihy se postaral renomovaný grafický designér Marek Pistora, knihu vydává X Production ve spolupráci s MyX.
Nákup knihy
Staré reklamní cedule, Kamil Mittner, Daniel Trávníček, Lucie Vlčková, Petr Štembera, Bohuslav Rejzl
- Jazyk
- Rok vydání
- 2023
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Staré reklamní cedule
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Kamil Mittner, Daniel Trávníček, Lucie Vlčková, Petr Štembera, Bohuslav Rejzl
- Vydavatel
- X Production
- Rok vydání
- 2023
- Počet stran
- 562
- ISBN10
- 8090517919
- ISBN13
- 9788090517912
- Kategorie
- Umění / Kultura, Hobby a domov, Historie všedního dne
- Anotace
- Sběratelé Dan Trávníček a Kamil Mittner spojili v této publikaci nejen nejvýznamnější cedule ze svých sbírek, ale i své dlouholeté znalosti a sběratelskou vášeň. Na více než 562 stranách představují 715 plechových a smaltovaných cedulí firem známých z českého a československého obchodního trhu z období let 1900–1948. Prezentovaná sbírka nemá svým rozsahem v Česku obdoby. Kunsthistorický dohled nad publikací měli Lucie Vlčková a Petr Štembera, kurátoři sbírky plakátů a obrazů Uměleckoprůmyslového musea v Praze. Bohuslav Rejzl, kurátor sbírek 20. století Muzea hlavního města Prahy, zde dokumentuje rozmanitost protagonistů na trhu obchodní reklamy v českých zemích. O velkorysé grafické pojetí knihy se postaral renomovaný grafický designér Marek Pistora, knihu vydává X Production ve spolupráci s MyX.