Parametry
Kategorie
Více o knize
Praktická učebnice je obsahově zaměřena na poznávání místního regionu. Struktura a obsah pracovní učebnice nejsou provázány s žádnou učebnicí zeměpisu Česka. Lze ji proto používat zcela nezávisle a tvůrčím způsobem podle potřeb a podmínek školy. Učiteli poskytuje netradičně zpracovaný materiál k výuce místního regionu. Zeměpis místní oblasti je v učebnici pojat integrovaně, tedy v propojení s výukou dějepisu, biologie, občanské výchovy a dalších předmětů. Žákovi nabízí nevšední problémové otázky, skupinové činnosti v terénu – pozorování, mapování, fotografování a kreslení, diskuse k problémům existujícím v blízkém okolí, návrhy řešení problémových situací, poznávání nových zdrojů informací a nejrůznější samostatné tvůrčí úkoly. Dovídá se o minulosti a kulturních tradicích regionu, učí se rozumět jeho přítomnosti a zamýšlet se nad budoucností. Snaží se hodnotit prostředí a kvalitu života, objevovat problémy, navrhovat jejich řešení a samostatně se rozhodovat.
Nákup knihy
Život v našem regionu - Učebnice, Hana Kühnlová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2007,
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 136 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Život v našem regionu - Učebnice
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Hana Kühnlová
- Vydavatel
- Fraus
- Vydavatel
- 2007
- Vazba
- sešitová
- ISBN10
- 8072384899
- ISBN13
- 9788072384891
- Kategorie
- Učebnice
- Anotace
- Praktická učebnice je obsahově zaměřena na poznávání místního regionu. Struktura a obsah pracovní učebnice nejsou provázány s žádnou učebnicí zeměpisu Česka. Lze ji proto používat zcela nezávisle a tvůrčím způsobem podle potřeb a podmínek školy. Učiteli poskytuje netradičně zpracovaný materiál k výuce místního regionu. Zeměpis místní oblasti je v učebnici pojat integrovaně, tedy v propojení s výukou dějepisu, biologie, občanské výchovy a dalších předmětů. Žákovi nabízí nevšední problémové otázky, skupinové činnosti v terénu – pozorování, mapování, fotografování a kreslení, diskuse k problémům existujícím v blízkém okolí, návrhy řešení problémových situací, poznávání nových zdrojů informací a nejrůznější samostatné tvůrčí úkoly. Dovídá se o minulosti a kulturních tradicích regionu, učí se rozumět jeho přítomnosti a zamýšlet se nad budoucností. Snaží se hodnotit prostředí a kvalitu života, objevovat problémy, navrhovat jejich řešení a samostatně se rozhodovat.