Parametry
Kategorie
Více o knize
Kniha "ART OF CREATIVITY ........."sestává ze dvou obsahově odlišných částí. Kapitoly 1-4 jsou více teoreticky pojaté, snaží se postihnout podstatu kreativity a zachytit její aspekty, zatímco druhá, podstatně rozsáhlejší část knihy - počínaje 5. kapitolou - má spíše praktický význam a zabývá se metodami a použitím kreativního myšlení v praxi. Pojetí kreativity je praktické, zaměřené do komerční oblasti, jak ostatně nasvědčuje podtitul, a nechává stranou ostatní sféry kreativní reality, zejména umění. Autoři vycházejí z výkladu pojmu kompetence, uvádějí základní teorie, pokoušejí se vysvětlovat kreativitu z mnoha stran, zabývají se kreativní osobnostní, schopnostmi, vztahem k inteligenci, aspekty tvůrčího myšlení, biologicko-psychosociálním modelem kreativity. Teoretická část obvykle otráví čtenáře složitým výkladem, zde je však podána teorie názorně, pochopitelně - a dokonce i čtivě. Složité věci jsou vysvětleny vcelku jasným způsobem. Více prostoru věnují autoři praktickému využití kreativity - řešení problémů, praktickému použití, metodám a také bariérám. Využívají zkušeností z velké a inovativní výrobní organizace. Proto má kniha značný přínos pro praktiky. Není zbytečně upovídaná (na některých místech je až lakonicky stručná) a na celkem malém prostoru dokáže vyjádřit vše co je v této oblasti podstatné. Pěkně, jasně a stručně popsané metody: stačí vzít si knihu před sebe a podle návodů postupovat. Inspirace pro každého, kdo chce změnit věci kolem sebe nebo svůj vlastní způsob myšlení.
Skladem máme celkem knihy Art of creativity, aneb, Kreativita jako klíčová kompetence v době změn (2009).
Nákup knihy
Art of creativity, aneb, Kreativita jako klíčová kompetence v době změn, Karel Chadt, Lubomír Kouřil, Jana Pechová
- Jazyk
- Rok vydání
- 2009
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 63 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Art of creativity, aneb, Kreativita jako klíčová kompetence v době změn
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Karel Chadt, Lubomír Kouřil, Jana Pechová
- Vydavatel
- Univerzita Jana Amose Komenského
- Rok vydání
- 2009
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8086723828
- ISBN13
- 9788086723822
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Psychologie
- Anotace
- Kniha "ART OF CREATIVITY ........."sestává ze dvou obsahově odlišných částí. Kapitoly 1-4 jsou více teoreticky pojaté, snaží se postihnout podstatu kreativity a zachytit její aspekty, zatímco druhá, podstatně rozsáhlejší část knihy - počínaje 5. kapitolou - má spíše praktický význam a zabývá se metodami a použitím kreativního myšlení v praxi. Pojetí kreativity je praktické, zaměřené do komerční oblasti, jak ostatně nasvědčuje podtitul, a nechává stranou ostatní sféry kreativní reality, zejména umění. Autoři vycházejí z výkladu pojmu kompetence, uvádějí základní teorie, pokoušejí se vysvětlovat kreativitu z mnoha stran, zabývají se kreativní osobnostní, schopnostmi, vztahem k inteligenci, aspekty tvůrčího myšlení, biologicko-psychosociálním modelem kreativity. Teoretická část obvykle otráví čtenáře složitým výkladem, zde je však podána teorie názorně, pochopitelně - a dokonce i čtivě. Složité věci jsou vysvětleny vcelku jasným způsobem. Více prostoru věnují autoři praktickému využití kreativity - řešení problémů, praktickému použití, metodám a také bariérám. Využívají zkušeností z velké a inovativní výrobní organizace. Proto má kniha značný přínos pro praktiky. Není zbytečně upovídaná (na některých místech je až lakonicky stručná) a na celkem malém prostoru dokáže vyjádřit vše co je v této oblasti podstatné. Pěkně, jasně a stručně popsané metody: stačí vzít si knihu před sebe a podle návodů postupovat. Inspirace pro každého, kdo chce změnit věci kolem sebe nebo svůj vlastní způsob myšlení.