Knihobot

Intuitivní marketing pro 21. století

Více o knize

Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v  níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a  myšlenkové tvořivosti a  v  neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v  úspěch, dů- kladnou znalost zákazníka a  především vytváření osobního a  upřímného vztahu k  němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, fi rem i obchodních pracovníků na celém světě.

Skladem máme celkem knihy Intuitivní marketing pro 21. století (2016).

Nákup knihy

Intuitivní marketing pro 21. století, Miloš Toman

Jazyk
Rok vydání
2016
Stav knihy
Dobrá
Cena
52 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

2021 2022 2023

Navrhnout úpravu