Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Intuitivní marketing pro 21. století

Autoři

Více o knize

Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v  níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a  myšlenkové tvořivosti a  v  neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v  úspěch, dů- kladnou znalost zákazníka a  především vytváření osobního a  upřímného vztahu k  němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, fi rem i obchodních pracovníků na celém světě.

Parametry

ISBN
9788072613991
Nakladatelství
Management Press

Kategorie

Vydání

2016, měkká

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
66 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Intuitivní marketing pro 21. století (2016).