Intuitivní marketing pro 21. století
Autoři
Parametry
Více o knize
Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, dů- kladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, fi rem i obchodních pracovníků na celém světě.
Skladem máme celkem knihy Intuitivní marketing pro 21. století (2016).
Nákup knihy
Intuitivní marketing pro 21. století, Miloš Toman
- Jazyk
- Rok vydání
- 2016
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 52 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Intuitivní marketing pro 21. století
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Miloš Toman
- Vydavatel
- Management Press
- Rok vydání
- 2016
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8072613995
- ISBN13
- 9788072613991
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Motivace a seberozvoj
- Anotace
- Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, dů- kladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, fi rem i obchodních pracovníků na celém světě.