Knihobot

Intuitivní marketing pro 21. století

Hodnocení knihy

3,8(4)Ohodnotit

Více o knize

Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v  níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a  myšlenkové tvořivosti a  v  neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v  úspěch, dů- kladnou znalost zákazníka a  především vytváření osobního a  upřímného vztahu k  němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, fi rem i obchodních pracovníků na celém světě.

Skladem máme celkem knihy Intuitivní marketing pro 21. století (2016).

Nákup knihy

Intuitivní marketing pro 21. století, Miloš Toman

Jazyk
Rok vydání
2016
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Velmi dobrá
Cena
89 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

3,8
Velmi dobrá
4 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.