Intuitivní marketing pro 21. století
Autoři
Více o knize
Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, dů- kladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, fi rem i obchodních pracovníků na celém světě.
Vydání
2016, měkká
Stav
- Jako nová70 Kč
- Dobrá66 Kč
- PoškozenáVyprodáno
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 66 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Intuitivní marketing pro 21. století (2016).