Kupuješ přesně tu knihu, která je na fotce
Více o knize
Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, dů- kladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Touto koncepcí se řídí stovky podnikatelů, fi rem i obchodních pracovníků na celém světě.
Skladem máme celkem knihy Intuitivní marketing pro 21. století (2016).
Nákup knihy
Intuitivní marketing pro 21. století, Miloš Toman
- Jazyk
- Rok vydání
- 2016
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Velmi dobrá
- Cena
- 89 Kč
Doručení
Platební metody
Tady nám chybí tvá recenze.