Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Public relations jako ovlivňování mínění. Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat

Autoři

Více o knize

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo vzdělávání, a zahrnuje tak mnohé kulturní, zejména masmediální výstupy: film, zpravodajství, publicistiku, reklamu i propagandu v jejím tradičním pojetí, tzn. jako manipulaci médii za účelem získání společenské kontroly. Kniha je určena nejen pracovníkům firemního PR a marketingu a pracovníkům PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií.

Parametry

ISBN
9788024719030
Nakladatelství
Grada

Kategorie

Vydání

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
48 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Public relations jako ovlivňování mínění. Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat (2007).