Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot

Základy marketingu

Autoři

Hodnocení knihy
4.3

Více o knize

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.

Parametry

ISBN
9788024742083
Nakladatelství
Grada

Kategorie

Vydání

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
166 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Základy marketingu (2016).