Zákazník má vždy pravdu: A dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb
Autoři
Více o knize
Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka - počínaje pravidlem "znát své produkty", přes pravidlo "nikdy neříkat ne", až po "požádat o pomoc, pokud ji potřebujete" - a samozřejmě - vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra vzkvétají!
Vydání
2012
Stav
- Jako nová42 Kč
- Dobrá39 Kč
- PoškozenáVyprodáno
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 39 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Zákazník má vždy pravdu: A dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb (2012).