Knihobot

Zákazník má vždy pravdu: A dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

Autoři

Více o knize

Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka - počínaje pravidlem "znát své produkty", přes pravidlo "nikdy neříkat ne", až po "požádat o pomoc, pokud ji potřebujete" - a samozřejmě - vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra vzkvétají!

Parametry

ISBN
9788073492953
Nakladatelství
Pragma

Kategorie

Vydání

2012

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
39 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Zákazník má vždy pravdu: A dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb (2012).