Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Zákazník má vždy pravdu: A dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

Parametry

Více o knize

Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka - počínaje pravidlem "znát své produkty", přes pravidlo "nikdy neříkat ne", až po "požádat o pomoc, pokud ji potřebujete" - a samozřejmě - vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra vzkvétají!

Nákup knihy

Zákazník má vždy pravdu: A dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb, Tom Markert

Jazyk
Rok vydání
2012,
Stav knihy
Jako nová
Cena
37 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu