Přesně tuhle si přidáte do košíku
Parametry
Kategorie
Více o knize
Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka - počínaje pravidlem "znát své produkty", přes pravidlo "nikdy neříkat ne", až po "požádat o pomoc, pokud ji potřebujete" - a samozřejmě - vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra vzkvétají!
Nákup knihy
Zákazník má vždy pravdu: A dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb, Tom Markert
- Jazyk
- Rok vydání
- 2012,
- Stav knihy
- Jako nová
- Cena
- 37 Kč
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- Zákazník má vždy pravdu: A dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Tom Markert
- Vydavatel
- Pragma
- Vydavatel
- 2012
- Vazba
- pevná
- ISBN10
- 8073492954
- ISBN13
- 9788073492953
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Anotace
- Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka - počínaje pravidlem "znát své produkty", přes pravidlo "nikdy neříkat ne", až po "požádat o pomoc, pokud ji potřebujete" - a samozřejmě - vždy uznat, že má zákazník pravdu. Přečtěte si Markertova pravidla, používejte je každý den a sledujte, jak vaše obchody a kariéra vzkvétají!