Brány Skeldalu jsou bez debaty nejslavnější počítačovou fantasy sérií, která byla vytvořena na územích České a Slovenské republiky. Na prvním dílu vyrůstala ke konci devadesátých let celá generace hráčů a kniha, kterou právě držíte v ruce, je prvním svazkem velkolepé čtyřdílné ságy napsané podle této kultovní předlohy. Je to román plný nadlidské síly, nezkrocené magie a žalostné zbabělosti. Pokud navíc věříte tomu, že zemřít se dá zábavným způsobem, pak také i humoru.
Brány Skeldalu Série
Ponořte se do světa plného magie a tajemství, kde starobylé brány spojují rozličné říše. Tato sága sleduje osudy hrdinů, kteří musí čelit nebezpečím a odhalit skrytá tajemství. Epické dobrodružství vás vtáhne do víru událostí, kde se střetává osud s odvahou a kde každý krok může vést k objevení nového světa. Fantasy příběh, který prověří hranice vašeho dobrodružného ducha.




Doporučené pořadí čtení
- 1
 - 2
Brány Skeldalu jsou bez debaty nejslavnější počítačovou fantasy sérií, která byla vytvořena na územích České a Slovenské republiky. Na prvním dílu vyrůstala ke konci devadesátých let celá generace hráčů a kniha, kterou právě držíte v ruce, je prvním svazkem velkolepé čtyřdílné ságy napsané podle této kultovní předlohy. Je to román plný nadlidské síly, nezkrocené magie a žalostné zbabělosti. Pokud navíc věříte tomu, že zemřít se dá zábavným způsobem, pak také i humoru
 - 3
Dobrodružství nabírá grády! Ať chtěji nebo ne, musejí se naši hrdinové ponořit do chladných hlubin ledových jeskyní a moc si přejí, aby jim alespoň chvíli bylo o něco tepleji. Samozřejmě jen do té doby, než se před nimi objeví sopka dštící lávu. Proti tomu je Větrná hora, kde se cestou coby nevyžádaný bonus naučí létat, už jen takový gryfí pšouk. Divadelní principál Filip je stále vystrašený, Elvíra pořád kouzelná a válečník Wahargem ještě furt nasraný (promiňte, to ta dračí krev). Malí lidé z ostrova jsou ze všeho tak trochu vyjukaní a tak trochu těhotní... Zkrátka, čeká Vás v pořadí již třetí porce dobrodružné zábavy při putování k magickým Branám Skeldalu.
 - 4
Skeldal
- 350 stránek
 - 13 hodin čtení
 
Příběh se řítí do finále! Hrdinové mají všech pět částí klíče… nebo si to alespoň myslí… takhle, Filip si je vlastně skoro jistý, že je nemají, ale i tak míří za démonickým kovářem a dál k tajemnému Skeldalu, který jim otevíra svoji bránu a zve k závěrečnému souboji. Ale co až jí projdou? S kým se na druhé straně utkají? A co až se za nimi brána zavře? Bude všechno Elvířino vědění, které na ostrově shromáždila, stačit, aby se z téhle šlamastyky vyhrabali? Pomůže Wahargemovi kompletní dračí zbroj proti tolika nepřátelům? Bude Filip i na konci takový pitomec jako na začátku? To vše se dozvíte v grandiózním finále humoristické fantasy napsané podle kultovní české počítačové hry.