Píše se 23. květen 1701, kapitán William Kidd je odsouzen za pirátství a popraven na břehu Temže. Končí život jednoho z nejznámějších korzárů všech dob, náš příběh ovšem právě začíná. Před popravou předal Kidd svému bocmanovi Nedu Wardovi truhlu s mosaznou tabulkou a nápisem „Truhla kapitána Kidda“. Ned Ward se svým vnukem Jackem objeví ve dvojitém dně truhly mapu, která je má zavést k ukrytému Kiddovu pokladu. Oba stojí na počátku napínavého dobrodružství plného pirátů, tajných zpráv, pirátských map a nebezpečí. Vydejte se spolu s hlavními hrdiny na dobrodružnou cestu, na které jim můžete aktivně pomáhat se všemi šiframi, úkoly a záhadami, které jim kapitán Kidd připravil. 2. vydání
Poklady Série
Tato série vás vtáhne do napínavého světa pirátů, tajemných map a skrytých pokladů, inspirovaného skutečnými historickými událostmi. Každá kniha představuje novou výzvu, kde hráči aktivně pomáhají hlavním hrdinům rozluštit složité šifry a řešit záhady. Je to dobrodružství plné nebezpečí, intrik a objevování, které prověří vaši vynalézavost a smysl pro detail. Ponořte se do historie a staňte se součástí legendárního pátrání po ztracených bohatstvích.



Doporučené pořadí čtení
- 1
- 2
Kniha pro děti od dvanácti let svým stylem a pojetím volně navazuje na knihu Poklad kapitána Williama Kidda. Tentokrát zavede čtenáře do počátku devatenáctého století, kdy se nedaleko moravského města Slavkova odehrávala legendární bitva tří císařů. Stejně jako v předcházejícím titulu, i zde se pojí dobrodružství a zábava s poznáváním historie. I příběh Jakuba a jeho strýce Františka je založený z velké části na skutečných událostech, které se odehrávaly v prosincových dnech roku 1805 a po nichž, o dvacet tři let později, následovala neméně dramatická dohra. I tato kniha přináší čtenářům interaktivní zážitek v podobě nedořešených úkolů, indicií a tajenek, které musí děti řešit spolu s hlavními hrdiny. Pokud se vašim dětem první kniha z naší dobrodružně-naučné edice líbila, neváhejte a vydejte se spolu s nimi hledat ruskou vojenskou pokladnu cara Alexandra.
- 3
Výpravná dobrodružná kniha pro děti od deseti let. Vydejte se s archeologem Johnem Howardem a jeho synem Danem na dobrodružnou pouť Egyptem, na jejímž počátku stál svitek papyru, zprvu bezvýznamný nález při vykopávkách v Gize. Papyrus skrývá návod k otevření zlaté skříňky boha Thovta, v níž je uložen úlomek stély, vedoucí k dvaačtyřiceti knihám vědění a pohádkovému pokladu egyptského boha moudrosti. Spolu s hlavními hrdiny projdete nejkrásnějšími místy podél životodárné řeky Nilu, zažijete nefalšované archeologické dobrodružství a dozvíte se celou řadu zajímavostí z egyptské historie. A aby toho nebylo málo, můžete si sami vyzkoušet, jak byste obstáli při řešení záhad a tajenek, které čekají hlavní hrdiny na jejich napínavé cestě. Co všechno vás v knize čeká: o Ocitnete se v Údolí králů v hrobce faraona Tutanchamona o Budete řešit záhady egyptských chrámů v Abú-Simbel a Ešmůnenu. o Prozkoumáte neznámé komory Velké pyramidy v Gize. o Vyřešíte tajemství obelisku v Luxoru. o Rozpletete záhadu neznámých prostor pod Sfingou. o Objevíte kamenný model v podzemních katakombách. o Spousta dalšího dobrodružství, poznání a napětí. o Hádanky, nápovědy, papyrové svitky, úlomky kamenných stél. o A na závěr možná i legendární poklad boha Thovta.