Knihobot

Luděk Novák

    Hovawart. Chov, výchova a výcvik
    Století moderního malířství 1865-1965
    O smyslu obrazů
    Hovawart
    Rudolf Kremlička
    Výkladový slovník kybernetické bezpečnosti
    • 2014
    • 2008

      Bezpečnost informačních technologií se nás dotýká stále více, především na Internetu a v podnikových informačních sítích. Informační systémy se dnes stávají oběťmi útoků lidí, kteří chtějí získat neoprávněnou výhodu z průniku do cizího informačního systému především proto, že dochází k propojování informačních systémů do větších celků a tím roste i jejich zranitelnost. Snahou společností je proto maximálně zabezpečit svůj informační systém před jeho napadením event. „vyloupením“ dat konkurencí. Cílem knihy „Řízení bezpečnosti informací“, vydané nakladatelstvím Professional Publishing, je poskytnout přehled o této problematice a umožnit firmám lépe své informační systémy chránit. První kapitola vymezuje celkový manažerský princip řízení komponent integrovaného systému řízení – model PDCA. Druhá kapitola se věnuje řízení podnikové informatiky a demonstruje vztah mezi řízením informatiky a řízením bezpečnosti informací. Třetí kapitola pojednává o vývoji bezpečnosti informací až do současného konceptu podle norem ISO/IEC 27 000 a normy pro stanovení a certifikaci bezpečnosti programového produktu ISO/IEC 15 408. Čtvrtá a pátá kapitola se zabývá vymezením, plánováním a vlastní realizací systému (Information Security Management Systém – ISMS), šestá pak problematikou současné legislativy. Závěrečné kapitoly pojednávají o auditu bezpečnosti informací, o současném stavu a předpokladech jejího dalšího vývoje.

      Řízení bezpečnosti informací
    • 2002
    • 2002

      Z obsahu: Výplně otvorů. Modulová Koordinace. Teorie tvorby a konstruování spar otvorových výplní. Přerušování tepelných mostů. Kotvící a spojovací technika. Okna, dveře, vrata, střešní okna. Podlahy. Příčky. Podhledy a obklady. Fasádní zateplovací systémy. Celoskleněné stěnové konstrukce.

      Konstrukce pozemních staveb 30 : kompletační konstrukce
    • 2002

      Hovawart

      • 191 stránek
      • 7 hodin čtení
      4,0(1)Ohodnotit

      Kniha, zahrnující snad všechna témata související s plemenem Hovawart. Svým rozsahem směřuje do vědecké literatury, formou psaní zůstává na kvalitní úrovni populárně-vědecké, což odpovídá jejímu poslání a účelu.

      Hovawart
    • 1970

      Vysoce rutinovaná krátká exegeze zkušeného znalce vyčleňuje hlavní znaky moderních figurativních záměrů z hlediska obsahu i způsobu provedení. Shledává je v tom, jak se naši i světoví umělci vyrovnávají s mýtem člověka avytvářejí svědectví o situaci jeho existence i protest proti nía jak dosahují svého cíle destrukcí lidských tvarů, narativním principem při rozkladu času v obraze, transfigurací, kvantifikací, fragmentarizací, dezintegrací sochařské a obrazové formy a postupy antirealistickými (vyhotovují-li „obrazy obrazů“) i realistickými (antropometrií). Je dovozeno, že celá tato vlna je velmi úzce spjata nejen s filosofickými koncepcemi, ale i s úsilím opřeklenutí jejich rozporu, který vyvěrá z protikladu kosmocentrismu a antropocentrismu. 61 barev. a čb. vyobr. na přílohách. Resumé v anglickém jazyce.

      Nová figurace
    • 1968

      Podtitul: 1865–1965 Publikace známého estetika a teoretika umění podává populární i odborně pracovní přehled hlavních proudů moderního malířství od roku 1865 do roku 1965. Počínaje impresionismem pojednává o symbolismu, secesi, avantgardních malířských směrech (fauvismus, expresionismus, kubismus, dadaismus, česká avantgarda, naivní umění, poetický lyrismus, počátky abstraktní malby, dva proudy v italské avantgardě), o avantgardě v období mezi dvěmasvětovýmiválkami i o nejnovějších tendencích v malířství. Knihu provází množství černobílých i barevných obrazových reprodukcí. 60 s. barev. obr. příl.

      Století moderního malířství
    • 1965

      Obrazová publikace se zabývá vývojem francouzského postimpresionistického malířství a jeho hlavními směry, neoimpresionismem a symbolismem. Časově spadá tato epocha do let 1886 (poslední výstava impresionistů) až 1905 (nástup fauvismu). Úvodem objasňuje společné znaky postimpresionistickéhomalířství, které, i když netvoří jednotný celek, dává umělecké tvorbě pevnější inspirační zdroj. Další kapitoly jsou věnovány dílu čelných malířů tohoto období P. Cézanna, G. Seurata, V. van Gogha, P. Gauguina, H. de Toulouse-Lautreca, O. Redona a H. Rousseaua. 60 s. obr. příl. 28 s. barev. obr. příl. Na tit. dvoulistu použita reprodukce obr. Vincenta van Gogha.

      Postimpresionismus
    • 1964