Knihobot

James H. Donnelly

    Instructor's Manual to Accompany Organizations
    Organizations
    The Great Irish Potato Famine
    Atlanta 1864
    Management : Principles and Functions
    Management
    • Management

      • 821 stránek
      • 29 hodin čtení
      5,0(1)Ohodnotit

      Nejlepší světová učebnice managementu! Autoři ji rozdělili do čtyř základních částí: Management a prostředí, Řídící funkce a organizace (plánování, organizování, kontrolování), Řízení lidí (motivace, vedení, řízení pracovních skupin, komunikace a vyjednávání, řízení lidských zdrojů organizační změny) a Řízení procesů (produkční a operační management, plánování produkce a řízení zásob, řízení informací pro rozhodování). Skutečně komplexní a ucelená kniha se také v samostatných kapitolách páté části zabývá principy podnikání a budováním manažerské kariéry. Kapitoly jsou doplněny případovými studiemi, přehledem hlavních bodů a praktickými cvičeními, na úvod jsou vždy defiovány jasné učební cíle. Základní příručka pro manažerskou praxi a vynikající vysokoškolská učebnice.

      Management
    • Atlanta 1864

      • 96 stránek
      • 4 hodiny čtení
      3,6(14)Ohodnotit

      On September 3, 1864, Union Major-General William Tecumseh Sherman telegraphed the War Department in Washington, D.C., Atlanta is ours, and fairly won. This book explores the entire Atlanta campaign, from Sherman's initial clashes with Joseph E. Johnston's army of Tennessee to the final... číst celé

      Atlanta 1864
    • This text covers both micro and macro topics, continuing the research base set by previous editions. Each chapter contains close-up boxes, case for analysis and experimental exercise which provide the student with real-world applications.

      Organizations: behavior, structure, processes
    • Serves as an overview for critical issues in marketing management. This book is useful for instructors who assign cases, readings and simulations, or who offer modules on marketing management for MBA students. It also works in courses that implement a cross-functional curriculum where the students are required to purchase several texts.

      A preface to marketing management